آشنايي با انواع مدل هاي جاروبرقي

بهترين نكات براي استفاده و لذت خريد آسان

آشنايي با انواع مدل هاي جاروبرقي

۶ بازديد

 

آشنايي با انواع مدل هاي جاروبرقي

با توجه به انواع مدل جاروبرقي ها بايد گفت كه هر كدام از آن ها ويژگي ها و قابليت هاي خاص خود را دارا هستند. امروزه در هر خانه ، مغازه، هتل، رستوران، اداره و ... نوعي جاروبرقي وجود دارد. به طوري كه كاربران تميز كردن محل زندگي و محل كار خود را بدون وجود جاروبرقي كاري سخت و تا حدودي نشدني مي دانند. در اين مقاله قصد داريم تا شما را با انواع مدل هاي جاروبرقي و كاربرد آن ها آشنا كنيم.

 

تقسيم بندي و آشنايي با انواع مدل هاي جاروبرقي

جاروبرقي خوابيده

جاروبرقي كيسه دار

جاروبرقي بدون كيسه يا مخزن دار

جاروبرقي ايستاده يا عصايي

جارو شارژي ( جارو شارژي دستي و جارو شارژي پارويي)

جاروبرقي سطلي

جاروبرقي رباتيك

جاروبرقي صنعتي

جاروبرقي تجاري صنعتي

 

جاروبرقي خوابيده

نوع خوابيده متداول‌ترين طراحي جاروبرقي محسوب مي‌شود. افراد از همان دوران كودكي با اين نوع از جاروبرقي‌ها آشنا مي‌شوند. اين جاروهاي برقي، قدرت مانور بالايي دارند؛ به راحتي جابه‌جا مي‌شوند، وزن كمي دارند و كاربر مي‌تواند آنها را به سرعت در جهات مختلف به حركت درآورد. در واقع همين قابليت مانور بالا محبوبيت اين دستگاه‌ها را دوچندان كرده است. بيشتر محصولات موجود در بازار از همين طراحي برخوردارند؛ از جمله محصولات كارآمد موجود در بازار مي توان به جاروبرقي دوو، سامسونگ، ال جي، بوش اشاره كرد كه كيفيت مطلوبي دارند.

 

جاروبرقي كيسه‌ايي

اين مدل از جاروبرقي داراي كيسه‌هايي از جنس كاغذي ، پليمري و يا پارچه‌ايي هستند كه با توجه به مدل جاروي شما ميتوانيد از مدل‌هاي مختلف آنها استفاده كنيد . اين كيسه ها در دوصورت دائم و يكبار مصرف هستند . كه در نوع دائمي پس از هر بار پرشدن آن را تميز كرده و مجددا استفاده كنيد اما در مدل‌هاي يكبار مصرف پس از پر شدن دور انداخته و از كيسه جديد استفاده مي‌كنيد . توصيه مي‌شود براي رعايت مسائل بهداشتي و پاكيزگي بيشتر از مدل يكبار مصرف استفاده شود.

 

جاروبرقي ايستاده

جارو برقي ايستاده يا جاروهاي عصايي همان مدل‌هايي هستند كه مخزن زباله و موتور ، پارويي بر بروي بدنه قرار دارند و خرطومي نيز ندارند . اين جاروبرقي‌‌‌ها به دليل مخزن محدود مناسب براي مكان بزرگ نيستند و نميتوانند پاسخگوي نياز شما براي مكانهايي با مساحت زياد باشد .اين جاروها سيم جمع كن ندارند و سيم به صورت دستي جمع و بر روي گيره‌ايي كه روي بدنه نصب شده است قرار ميگيرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.