راهنماي خريد كراوات مردانه

بهترين نكات براي استفاده و لذت خريد آسان

راهنماي خريد كراوات مردانه

۱۶ بازديد

راهنماي خريد كراوات مردانه

كراوات‌ها يك جزء كوچك در كمد لباس مردان هستند، اما اين جزء كوچك بيش از آن چيزي كه است توجه ديگران را جلب مي‌كند. آقايان هنگام خريد نمي‌دانند كه چه مي‌خواهند و به دنبال چه چيزي هستند. در راهنماي خريد كراوات نكاتي را ياد مي‌گيريد كه به شما در انتخاب يك كراوات مناسب كمك مي‌كند.

 

انتخاب يك كراوات متناسب 

كراوات‌ها در اشكال و اندازه‌هاي مختلفي به بازار عرضه مي‌شوند. تهيه كراوات متناسب با تركيب بدن و لباسي كه مي‌پوشيد بسيار اهميت دارد. يك پيراهن با كت و شلوار را به عنوان مثال در نظر بگيريد. عرض كراوات شما بايد متناسب با كت و شلوار و يقه شما تعيين شود.

نداشتن اين سازگاري باعث مي‌شود كه تناسب بين لباس‌هاي شما به‌هم بريزد. پس تناسب يك جزء اصلي است كه بايد هنگام خريد كراوات در نظر بگيريد.

 

جنس پارچه كراوات 

پارچه نقش زيادي در هر نوع پوشش دارد. ابريشم يكي از بادوام ‌ترين پارچه‌هاي جهان است. با وجود نرم بودن ابريشم، مقاومت كششي آن بسيار زياد است. پارچه‌هاي ابريشم شكل خود را حفظ مي‌كنند و مقاومت كمي در برابر چروك شدن دارند.

آن‌ها به خوبي گره مي ‌خورند و همچنين به عنوان بهترين پارچه براي كراوات شناخته شده‌اند. پارچه ابريشمي كه كيفيت كمتري دارد، ناصاف است و وقتي دست روي آن مي‌كشيد روي پوست شما گير مي‌كند. اين اتفاق نشان ‌دهنده بي كيفيت بودن محصول است. در راهنماي خريد كراوات پيشنهاد مي‌كنيم كه حتماَ جنس پارچه كراوات را به دقت بررسي كنيد.

 

نوع برش 

مورد ديگري كه در انتخاب كراوات مردانه بايد به آن توجه داشته باشيد، نوع برش كراواتتان است.

با اينكه اغلب كراوات هاي رايج دنيا با برش هاي مثلثي شكل طراحي و به بازار عرضه مي شوند اما شما مي توانيد در صورت تمايل از مدل هايي استفاده كنيد كه به صورت تخت (مربعي) بُرش خورده اند.

به هر حال چه كراوات مثلثي شكل باشد و چه نباشد، شما بايستي به برش دقيق و همسان تمام اضلاع آن توجه لازم را داشته باشيد.

آموزش بستن کراوات به صورت گام به گام و تصویری

کراوات تکمیل کننده ی یک تیپ مجلسی و رسمی می باشد که از دیرباز مورد توجه بوده است و با ابداع روش های جدید در بستن کراوات سعی شده تا این جزء ظریف دچار یکنواختی نشود. گره هایی ساده و کلاسیک در کنار گره های پیچیده و غیر معمول طیفی گسترده از سلایق را مورد پوشش قرار داده است و شما میتوانید متناسب با موقعیت و سلیقه ی خود و البته میزان جسارتتان یکی از این گره ها را انتخاب کنید. در این مقاله آموزش بستن کراوات خیلی ساده تا مدل های جسورانه را به صورت تصویری و گام به گام آموزش داده ایم. پس با ما همراه باشید  روش کراوات بستن

۳ گره کراوات ساده که باید بلد باشید!

گره چهار در دست یکی از محبوب ترین گره های کراوات برای مبتدیان است که به تازگی شروع به این کار کرده اند و میخواهند ساده ترین روش بستن کراوات را یاد بگیرند. یادگیری این گره نه تنها آسان است ، بلکه یکی از قدیمی ترین گره ها نیز می باشد. گفته می شود که گره چهار در دست توسط سوارکاران بریتانیایی اختراع شده است تا کراوات خود را در حالی که در دست دیگر چهار اسب دارند، ببندند.

این گره به طول کراوات کمتری احتیاج دارد و یک انتخاب عالی برای مردان قدبلندی(آیا ژیمناستیک باعث کوتاهی قد می شود؟)

است که سعی می کنند کراوات با طول معمولی ببندند و شکل باریک این نوع گره مناسب برای یقه های باریک و پیراهن های یقه دکمه دار است.

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد